Daphne`s Spot



Исопшо, ма исопшто не ми й йасно, сашто фсички са прехласфат по тас глупафа Бафария, която е някаде на Балканите, до Бълкария, мислам. Че какфо спецялно има тука, не снам. Ето, ей тфа голямо масноселено есеро, тея глупафи къшти, посадени на брека му, крокодилите, коит шифеят у есерото и фълците, които фият по цяла ношт - тфа исопшо не е романтика и почифка. Ферфайте ми! Ас финаги гофоря само истената!

Мноко, ма мноко по - фашно е, прийатели и пучитатели мой, кде беше Дафито послетния месец, не кфо стафа у Бафарията! Еее, нама да фи каша де бях, ма ша сподела снимки от послетното ми пътуфане до Караибите, което Родшър ми подари са Нофа година! Ас отскору съм блондинка, де, и мноко ми отифа да да съм руса, смятами!




Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга