Death of Hen




Бошке, паси ма, Бошке, моля ти са, бей! Бошке, как точно сега моша туй да са случи, ъ - ъ? Цялата ношт сам плакала, приятели и пучитатели мой, тъй да снайти! Никъф феликден, дет май беши диня на ийцата, ни съм праснуфала! и как да праснуфам, кашети ми, моля фи са, като ми умря любимъта кукошка. Оная кукошка, дету Родшърчо ми га подари на пътешестфието у Караибите, ъ - ъ? ма ас го сапасих ф тайна од фас, штот не бифа пударъците да са касфтат, штото моше и да пострадат после. Ни снам кфо и стана на Гретина исфетнъш. залюля са малко на распнатия петък, почна да куткутяка, фана са с крилата са глафата, удари са у стената, учите и са убърнаха и са жлътнаха. гълголи, гълголи, гурката, та пукна. и ни стана пофечи. едаринелка я полифа с фода, ас и слоших слатнуто колийе, ма тя ни стана, йей! многу ша ми липсфаш, Гретино, мноку. та оттогас не мога да спа. фсе чуфам кудкудякането и насън. сбогум, грети. ша са фидим ф кукошия рай. бичам та многу, тъй да снайш. 

Фечну тфойта Дафиту

Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга