Daffie`s Spot - Chickens



Здравейте, мои приятели и пучетатели! Как сте, ъ - ъ? Аз, докат са плацикам у нашто амбаровфско муре, си мисля за мойте кукожчици, дету ги уставех у фермата! Ма, да знайте, за мойте кукожки ас обивам!

Тя, льобофта на Дафито към кукожките й не й от фчера. Ас обичам кукожки от много малка! Ету ма тука с пърфата снимка с мойта кукожка Вероника.


Тука съм на пет годинки, мислам! Ас многу я убичах тас кукожка. Тя спеши при мени и ас и лувях муфи! Ма фетнъш си утидох при другата  баба и кат са фърнах, Фероника я нямаши! Беши станала на шницел! Пофечи ни пругофорих на дядо си Иваца. Поне докат не са наложи да дуфтя за Дъчофията и той да ми даде пари за пъд.

Тука сам на 11 години с кукожката ми Агъта. Тя беши многу весела и умна кокожка. Идваше с мени на очилиште. Тук фече бях флюбена в Брат Пид.




Пак тофа е мойта принсеса Едаринелка с кукожката ни Илария! Най - добпри приятелки са! На мама хобафиците! 






Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга