Daffie`s Spot



Здрафейте, приятели и пучитатели мои! Как сте, брей! Пиша фи ас, Дафито, од раскошния хутел "Амбасадор Плаза" ф нашата перла на Тиренску муре Амбарефо. Слънцету й раскошну, фудата е синя, а ас са пекъ. Едаринелка, мойта принцеска, е с мени. Платинената ми карта Фиса с неограничен лимит съшто е с мени! Дади ми я Родшър, штот открих непрофершими дукасателстфа, че ми кръшка с уная мъстия Алмъта! ТОй плашта за грехъ си и е с Алмъта, ас не му искам расфот и са кефя на роднуто Амбаруморие! Ас и Едаринелка сме ф пентхауса, ф Ресидентския партамент, къдету ноштуфките са с някулко нули! Фъф ФИП зоната сме! Ша къча малку снимки саму са фас!


Исглет от ФИП терасата на партамента ми!@


Мойта принцеска! Хубафа си, ей, мами, муцка! 








Най - нофите ми чехли с мойа куктейл Рохас и кафету Ламбада!


Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга