Поетите на България с името Георги


Честит имен ден на поета Георги Константинов! Честито и на всички читатели, коит празнуват Гергьовден!

КЪСНАТА ЛЮБОВ

Късната любов
се промъква в душата ми
като крадец в късна нощ.
Но дали ще намери
нещо за крадене
в тази пуста душа?
Май всичко по-ценно
задигнаха
предишните мои любови...

Остана само това
мое
вехто
сърце.

СПЕСТЕНА ОБИЧ
(из мой забравен бележник )

Не гледам придирчиво на света.
Макар че моят дълъг ден познава
бездомен хляб и шумна самота,
щастлива болка и горчива слава.

Изпитах всичко. И останах цял.
Но често бях от себе си различен...
О, колко малко обич аз съм дал
на хората, които ме обичат!

От техните прощаващи слова
усещам днес вината си предишна...
Животът ми е грешна чернова,
която нямам време да препиша.

Честит рожден ден, честит имен ден на поета Георги Белев! Той се намира в САЩ, но се надяваме да чуе нашия поздрав... Жив и здрав да бъде!

ГЕОРГИ БЕЛЕВ

ЛЮБОВНИ РАБОТИ

2.
Бе, що беше лято – няма го!
Дупка на чорапа в куфара се смее.

Нещо ми остана нежно да ти казвам,
вече си далече – страшно те намразвам.

Бе, що беше лято – залудяло!
Пясък между зъбите

наследих от вятъра.

follow the link

SofiaArsNet

Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга