Нямам деца, защото са твърде скъпи - и не съжалявам




За Бони Гейл отсъствието на деца в дома й е предоставило възможност да инвестира в самата себе си. В следващите редове ще прочетете как тя вижда света и живота. Затова разказът ще бъде от първо лице. В момента много хора спестяват пари, за да изпратят децата си в колеж. Много пари ще отидат за финансирането на бъдещите сватби, сдобиването с внуци или просто разноски за издържането на децата. Аз? Да кажем, че моят живот не се побира в общопознатия модел. Преди много години реших да нямам деца, за да мога да се посветя на изграждането на кариера и да увелича приходите си. Изборът, който изглежда необичаен за някои, ми донесе щастие – и финансово благополучие. На 51 години съм. Счетоводната ми работа ми носи годишно 6-цифрена сума и разполагам с всичкото време на света да преследвам своите страсти и да живея живота си по-най-добрия начин. Ако се бях решила да слагам памперси и да отглеждам деца, нямаше да мога да се наслаждавам на настоящия си живот. Много жени усещат естествения повик на майчинството. Смятам, че това е страхотно – светът се нуждае от толкова посветени майки, колкото му трябват.




Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга