Алек Попов - "Черната кутия" - аудиокнига
За пръв път култовият роман на Алек Попов се появява преди 7 години. Разказва за т.нар. нов вид българи УБЗГ (успели българи зад граница).
Новата преработена версия на „Черната кутия“ отново ни среща с любимите герои Нед и Анго, но този път те са разменили местата си. Повече от половината роман е пренаписан, за да остави след себе си още повече смешни ситуации, драматични развръзки и майсторски поднесени житейски истини. Книгата е не просто пренаписана, а дълбоко и цялостно преосмислена. Истината е, че до голяма степен в лицето на „Черната кутия: ниско прелитащи кучета“ откриваме изцяло нов роман с познати и обичани герои.
Ето какво казват другите за „Черната кутия“ и Алек Попов:
Гогол възкръсна – в България! Изключително четивен разказ, наситен с прекрасен, естествен хумор, без постмодернистки трикове. Алек пише едновременно забавно и философски – един от любимите ми живи писатели не само в Източна Европа, но и в света днес!
Йосип Новакович
Ох, когато човек чете романа на Алек „във времето на актуалната глобална криза”, ще му се стори, че този български вражалец има някакви пророчески способности!.. Каква ли му се пада Ванга?
Теофил Панчич
Щуро и много забавно!
Андреа Ритер
Попов е един от водещите български сатирици, нещо повече – той играе в първа дивизия на съвременните европейски писатели!
Себастиян Фастхубер
Брилянтна книга!
Frankfurter Allgemeine Zeitung
Новата преработена версия на „Черната кутия“ отново ни среща с любимите герои Нед и Анго, но този път те са разменили местата си. Повече от половината роман е пренаписан, за да остави след себе си още повече смешни ситуации, драматични развръзки и майсторски поднесени житейски истини. Книгата е не просто пренаписана, а дълбоко и цялостно преосмислена. Истината е, че до голяма степен в лицето на „Черната кутия: ниско прелитащи кучета“ откриваме изцяло нов роман с познати и обичани герои.
Ето какво казват другите за „Черната кутия“ и Алек Попов:
Гогол възкръсна – в България! Изключително четивен разказ, наситен с прекрасен, естествен хумор, без постмодернистки трикове. Алек пише едновременно забавно и философски – един от любимите ми живи писатели не само в Източна Европа, но и в света днес!
Йосип Новакович
Ох, когато човек чете романа на Алек „във времето на актуалната глобална криза”, ще му се стори, че този български вражалец има някакви пророчески способности!.. Каква ли му се пада Ванга?
Теофил Панчич
Щуро и много забавно!
Андреа Ритер
Попов е един от водещите български сатирици, нещо повече – той играе в първа дивизия на съвременните европейски писатели!
Себастиян Фастхубер
Брилянтна книга!
Frankfurter Allgemeine Zeitung
Алек Попов е роден в София през 1966 г. в семейството на професора по математика Васил Попов. Завършва НГДЕК, а след това и българска филология в СУ „Св. Климент Охридски“. Работил е като редактор, уредник в Националния литературен музей и дипломат (аташе по културата в българското посолство в Лондон). Прес-секретар е на българския ПЕН клуб. Член е на Сдружението на български писатели. На 24 октомври 2012 г. Алек Попов е избран за член-кореспондент на Българската академия на науките в направление „Творци на изкуството“.
Автор е на следните книги: „Другата смърт“ (1992), „Мръсни сънища“ (1994), „Игра на магии“ (1995), „Зелевият цикъл“ (1997), „Пътят към Сиракуза“ (1999), романа „Мисия Лондон“ (2001), „Ниво за напреднали“ (2002), „Митология на прехода“ (2006; 2011), „Черната кутия“ (2007), „Телесни плевели“ (2012), „Сестри Палавееви в бурята на историята“ (2013), „Черната кутия: ниско прелитащи кучета“ (2015). Носител е на наградата „Павел Вежинов“ за къс криминален разказ, „Гравитон“ за фантастика, „Рашко Сугарев“ за кратък разказ. Разказите и есетата на Алек Попов са преведени на редица езици. Той пише още радио пиеси и сценарии за документални филми.
За актьорите:
Обичаният български актьор Стоян Алексиев завършва актьорско майсторство във ВИТИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на професор Елка Михайлова.
Играе на сцените на театрите в Шумен, Варна, Пловдив, Народния театър „Иван Вазов“, както и на редица други театрални сцени в София и цяла България. През 1997 г. е поканен за директор на Драматичния театър във Варна и е на тази длъжност до 2000 г.
От 1988 г. насам е неизменна част от трупата на Народния театър „Иван Вазов”. Носител е на наградата „Аскеер 2004” за водеща мъжка роля. Участва в множество филмови и телевизионни продукции у нас и в чужбина и е режисьор на редица театрални спектакли.
Петър Мелтев е роден на 25.08.1981 г. Познат е на българската театрална публика с изявите си в независимия театрален сектор. Не е привлечен от конвенционалната сцена и театър и предпочита да работи в сферата на независимите и некомерсиални театрални проекти.
Като ученик Мелтев е част от студията на Бончо Урумов. През 2000 г. е приет специалност актьорско майсторство за драматичен театър в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на проф. Снежина Танковска и се дипломира през 2004 г. За кратко е бил водещ на предаването „Другата България“. През 2007 г. се присъединява към новосъздадената Организация за съвременно алтернативно изкуство и култура „36 маймуни“ и техния първи проект за пърформанс-четения на пиеси „ProText”.
Петър Мелтев е и един от създателите на първата група за импровизационен театър „ХаХаИмпроТеатър“ заедно с Тони Карабашев, Ивайло Рогозинов и Леонид Йовчев. Участва в проектите „69” от Игор Бауерзима („ProText 1”), „Машината на Тюринг“ от psychobaiko и Младен Алексиев („ProText: Произведено в България”) , „Мъртвата Дагмар или малката кибритопродавачка“ от ghostdog, „Праехидно“ от Здрава Каменова и Гергана Димитрова, „Оранжерията“ – мултимедиен спектакъл на Цветелина Стоянова-ЦВЪ, „Времето на кварките“ – интерактивна театрална инсталация на тема квантова физика – идея и режисура Гергана Димитрова („ProText 5”), „Очите на другите“ от Иван Димитров и др.
Автор е на следните книги: „Другата смърт“ (1992), „Мръсни сънища“ (1994), „Игра на магии“ (1995), „Зелевият цикъл“ (1997), „Пътят към Сиракуза“ (1999), романа „Мисия Лондон“ (2001), „Ниво за напреднали“ (2002), „Митология на прехода“ (2006; 2011), „Черната кутия“ (2007), „Телесни плевели“ (2012), „Сестри Палавееви в бурята на историята“ (2013), „Черната кутия: ниско прелитащи кучета“ (2015). Носител е на наградата „Павел Вежинов“ за къс криминален разказ, „Гравитон“ за фантастика, „Рашко Сугарев“ за кратък разказ. Разказите и есетата на Алек Попов са преведени на редица езици. Той пише още радио пиеси и сценарии за документални филми.
За актьорите:
Обичаният български актьор Стоян Алексиев завършва актьорско майсторство във ВИТИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на професор Елка Михайлова.
Играе на сцените на театрите в Шумен, Варна, Пловдив, Народния театър „Иван Вазов“, както и на редица други театрални сцени в София и цяла България. През 1997 г. е поканен за директор на Драматичния театър във Варна и е на тази длъжност до 2000 г.
От 1988 г. насам е неизменна част от трупата на Народния театър „Иван Вазов”. Носител е на наградата „Аскеер 2004” за водеща мъжка роля. Участва в множество филмови и телевизионни продукции у нас и в чужбина и е режисьор на редица театрални спектакли.
Петър Мелтев е роден на 25.08.1981 г. Познат е на българската театрална публика с изявите си в независимия театрален сектор. Не е привлечен от конвенционалната сцена и театър и предпочита да работи в сферата на независимите и некомерсиални театрални проекти.
Като ученик Мелтев е част от студията на Бончо Урумов. През 2000 г. е приет специалност актьорско майсторство за драматичен театър в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на проф. Снежина Танковска и се дипломира през 2004 г. За кратко е бил водещ на предаването „Другата България“. През 2007 г. се присъединява към новосъздадената Организация за съвременно алтернативно изкуство и култура „36 маймуни“ и техния първи проект за пърформанс-четения на пиеси „ProText”.
Петър Мелтев е и един от създателите на първата група за импровизационен театър „ХаХаИмпроТеатър“ заедно с Тони Карабашев, Ивайло Рогозинов и Леонид Йовчев. Участва в проектите „69” от Игор Бауерзима („ProText 1”), „Машината на Тюринг“ от psychobaiko и Младен Алексиев („ProText: Произведено в България”) , „Мъртвата Дагмар или малката кибритопродавачка“ от ghostdog, „Праехидно“ от Здрава Каменова и Гергана Димитрова, „Оранжерията“ – мултимедиен спектакъл на Цветелина Стоянова-ЦВЪ, „Времето на кварките“ – интерактивна театрална инсталация на тема квантова физика – идея и режисура Гергана Димитрова („ProText 5”), „Очите на другите“ от Иван Димитров и др.
купи тук
www.audioknigi.bg
Comments
Post a Comment