Венета Райкова посвещава на кучките втора книга




Между изповядването на социално слаби, екзорсисти и затормозени свекърви в предаването с Венета Райкова намери време за работа по нова книга. Дебютният й роман „Триумфът на кучките” я превърна в най-четения български автор за месец март и я позиционира на трето място в чарта на „Хеликон” за художествена литература. Сюжетът се върти около емоционалните турбуленции в живота на три приятелки – водеща на вечерно ток шоу, фолк певица и бивша мис, омъжена за футболист. Дали новото й произведение ще е продължение на историята или ще се дистанцира от таблоидния жанр още не е ясно. „Хората, които ме познават, като ме видят, първо казват колко им е харесала книгата и веднага след това казват - "Вече пишеш новата, нали"? А и снаха ми прочете първите 36 страници и каза, че много й харесва как започва новата книга, а на предишната пак тя беше първия читател, така че вече съм в режим на писане, колкото и да ме мързи....”, сподели във Фейсбук Райкова. Тя сравни писането на книги със секса – като свърши бързо, започва веднага отново.

www.monitor.bg

Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга