България участва в първия видео конкурс на Световната организация по туризъм




България участва в първия видео конкурс в рамките на Генералната Асамблея на Световната организация по туризъм /СТО/. В него ще се състезават рекламни клипове на страните членки на СОТ. Допуснатите до конкурса промоционални видеа ще бъдат излъчени в рамките на 21-то издание на Генералната асамблея.

Предвидените награди са две: една, която ще се присъжда от специално избрано жури от членове на СОТ, и наградата на публиката, която ще избере своя фаворит онлайн.

Онлайн гласуването за наградата на публиката вече започна и ще приключи на 10 септември 2015. Общо 45 държави са заявили участие, сред които и съседните Гърция, Румъния и Турция.

Клипът, с който Министерство на туризма представя страната ни, е имиджов с акцент върху Пловдив като предпочитана дестинация за винен туризъм и като културна столица на Европа за 2019. Премиерата на видеото беше през май т.г. по време на световния винен шампионат Concours Mondial de Bruxelles 2015 в Йезоло. Догодина Пловдив ще е домакин на престижното състезание, което традиционно събира най-добрите винопроизводители и дегустатори от над 300 държави.

Акценти в промоционалния клип на България са както природните и културни дадености на страната, така и историческите факти и събития, които привличат вниманието и заслужават да бъдат споделени.

Рекламните клипове на всички държави могат да бъдат видяни на страницата на Световната организация по туризъм.


Всеки, който иска да даде подкрепа за българския клип може да го направи на този линк

www.economy.bg

Comments

Popular posts from this blog

Веселин Ханчев: Загубеното щастие е по-тъжно и от самата тъга